+  

من هم شایلین هستم. 170 قدمه و فعلن 61.1 هستم. میخوام 55  کیلو بشم و فعلن همین. پایه رژیمم هم 1200-1400 کالری هست.لبخند

نویسنده : ; ساعت ۱٠:۱۸ ‎ب.ظ ; سه‌شنبه ٢۸ مهر ،۱۳۸۸
تگ ها:


+ منم میخوام رژیم بگیرم

سلام دوست جونا و سلام ویژه به رئیس گروه هلی جونخجالتنیشخند

منم خیلی دوست دارم لاغر شم. برا همین میخوام رژیمو شروع کنم. البته همراه با ورزش ؛ شنا که عاشقشم به اضافه بدنسازی که زیاد دوسش ندارم و بالاخره ایروبیک کهcd کاملشو گرفتمو تو خونه باهاش تمرین میکنم.

من قدم 163 سانتیمتره ، اذر 86، 58 کیلو بودم، اما دی 87 شدم 69 کیلو ، اما به خاطر عروسیم شروع به ورزش کردن کردمو البته یه خورده کم رژیم و برا عروس خیلی خیلی خوب شدم اما بازم وزنم رفت بالا و الان بازم 69 کیلو تشریف دارم البته چاقالو نیستم اصلا و با اعتماد به نفس کامل میگم تناسب اندام دارم.

دلم میخواد بشم همون 58 کیلو سابق. کمترشو نه اینکه دوست ندارم نمیتونم که بشم. تازه فکر کنم زیر 58 پوستم داغون میشه.

یه ایده اگه موافقین عکسای زمان الانیمونو خصوصی برا دوستای همین وب  بذاریم تا تغییرات بعد از رژیمو بتونیم ببینیم و برامون جالبتر بشه.

نویسنده : شاپرک ; ساعت ۱۱:٤۸ ‎ق.ظ ; سه‌شنبه ٢۸ مهر ،۱۳۸۸
تگ ها:


+ هفته اول رژیم هلی

دوشنبه ٢٧ مهر

صبحانه:٣عدد بسکویت ساقه طلایی(٧۵) +شیرکاکائو(١٢٠)        ١٩۵ کالری

ناهار:ماکارونی پخته ١لیوان (٢٠٠) + سبزیجات(١٠٠)                ٣٠٠ کالری

شام:چایی(.)+نبات(۵٠)+دوقاشق گوشت چرخ کرده(١٠٠)            ١۵٠ کالری

برای روز اول خیلی خوب بود۶۵٠کالری

سه شنبه ٢٨ مهر

صبحانه:١ فنجان شیر (١٠٠کالری) +دوعددخرما(۴٠کالری)           ١۴٠ کالری

ناهار:٢ کتلت (٣٠٠کالری)+سس قرمز کوچک٢٠گرمی (٢٠کالری)    ٣٢٠کالری

میان وعده:چایی(.کالری)+یک حبه قند(٢٠کالری)                       ٢٠ کالری

شام:خرمالو(٨٠کالری)+ انار (۶٠کالری) +خرما ٢عدد(۴٠کالری)      ١٨٠ کالری

روز دوم۶۶٠ کالری.تا اینجای رژیم هم خوب بود.نتیجه اخرین وزنی که کردم ۵/۶٣ یعنی تو دوروز ۵/١ کیلو کم کردم که البته زیاده.باید چندروز دیگه بگذرونم تا ببینم بدنم چه جور جواب میده.شاید مجبور شم میزان کالریمو تغییر بدم

چهارشنبه٢٩مهر

صبحانه:هیچی       ٠کالری

نهار:کره ۴/١ نصف کره١٠٠گرمی(١٠٠کالری)+سوسیس ٢عدد(٣٠٠کالری)+نصف نان باگت(١۴٠کالری)        ۵۴٠کالری

شام:١کفگبر برنج(٢۵٠کالری)+١قشق فسنجون بدون گوشت(٢٠٠) +زله(١٠٠ کالری)                             ۵۵٠کالری

١٠٠٠کالری . امروز خیلی بیشتر خوردم.امان از مهمونی ها.البته با این وجود وزنم 63کیلو هست

پنج شنبه ٣٠مهر

صبحانه:١فنجان شیر  (١٠٠) +٢عددخرما(۴٠)          ١۴٠ کالری

میان وعده : نصف موز(۵٠)                                    ۵٠کالری

نهار:١برش کوکو سبزی (١۵٠) +١کف دست نان (٧٠)     ٢٢٠کالری

شام:نیم لیوان بستنی (2۵٠کالری)                             250کالری

660کالری .امروزم خوب بود .افرین به خودم.وزن من 62/5 کیلو

جمعه 1آبان

صبحانه:چای +دو حبه قند(40کالری)+نصف قوطی کبریت پنیر(70کالری)+دو کف دست نان (140)    250کالری

ناهار:١کفگیر برنج (٢۵٠)                           ٢۵٠کالری

شام :٣سیخ جکر(٢۴٠)+دوغ (٢٠)               ٢۶٠کالری

میان وعده:١لیوان اب هلو (١٠٠)+چیپس(١١٠)     ٢١٠کالری

مجموع ٩٧٠ کالری.خیلی زیاده روی کردم.اصلا راضی نیستم

شنبه ٢ آبان

صبحانه:چایی(0)+ا حبه قند(20)                     20کالری

میان وعده:1 لیوان نسکافه(80)                         80کالری

نهار :مرزا قاسمی بدون نون و برنج(500)             500کالری

شام:چای+١قند(٢٠)+خرمالو(٨٠)+نصف موز(۵٠)     ١۵٠کالری


٧۵٠کالری خب تقریبا خوب بود

یکشنبه ٣ آبان

صبحانه :چای+دو خرما(۴٠ )                            ۴٠کالری

نهار:کوکو سبزی (١۵٠)                                   ١۵٠کالری

شام:خرمالو(٨٠) +بستنی(٢۵٠)+لیمو شیرین(۴٠) +کمی آجیل (١٠٠)      ۴٧٠کالری

۵۶٠کالری .خیلی کم خوردم.باید جبران کنم.

     

نویسنده : هلیا ; ساعت ۱٢:٤٧ ‎ب.ظ ; دوشنبه ٢٧ مهر ،۱۳۸۸
تگ ها:


+ 2

کالری موردنیاز من٧١٩ است.برای محاسبه کالری مورد نیازتون میتوانید از این سایت کمک بگیریدhttp://www.kermany.com/Callories.asp یا یه راه ساده تر به این سایت برید و وعده غذایی با کالری دلخواهتون رو پیداکنید

http://tuesday-menu.blogfa.com/post-28.aspx

ترجیحا سعی کنید کالری بیشتر رو تو وعده صبحانه و ناهار میل کنید و وعده شام رو سبک کنید.من درکنار این رژیم روزانه ٣٠ تا درازنشست هم میزنم

نویسنده : هلیا ; ساعت ٩:۱٦ ‎ق.ظ ; یکشنبه ٢٦ مهر ،۱۳۸۸
تگ ها:


+ 1

اول از همه باید ببینید وزنتون چقدره و میخواهید به چه وزنی برسید.منطقی باشید و خیلی تخیلی رفتار نکنید .برای این کار روشهای زیادی است.  یه روش محاسبه تقریبی هست که خیلی ساده است و میتونید خودتون حساب کنید البه بازم میگم تقریبی

قدتون به سانتی متر چقدره؟حالا ١٠٠ سانتش رو کم کنید+ و _ ۵ کیلو وزن ایده آل شماست . مثلا من قدم ١۶٠ سانتی متره.١٠٠ سانتش رو کم کنید.عدد حاصل ۶٠ است.کمتر از ۵ کیلو یعنی ۵۵ حداقل وزن ایده آله که کمتر از اون یعنی کمبود وزن دارم و +۵ کیلو یعنی ۶۵ کیلو حداکثر وزن مناسبه و بیشتر از اون یعنی دچار چاقی هستم

خب پس مرحله اول من می خوام به وزن ۵۵ کیلو برسم و ١٠ کیلو کم کنم

حالا باید حساب کنم با این وزن چقدر کالری روزانه احتیاج دارم.برای اینکار می تونید از این سایت کمک بگیرید http://www.my-calorie-counter.com/Calorie_Calculator.asp

کالری موردنیاز من روزانه ١٧١٩ است.

برای کم کردن وزن نیم کیلو درهفته باید ۵٠٠ کالری و ١کیلو ١٠٠٠ کالری روزانه کمتر دریافت کنیم .کم کردن بیشتر از این مقدار خطرناکه و برای بدن ضرر داره.

بر این اساس من باید روزانه ٧١٩ کالری غذا بخورم و با احتساب هفته ای ١ کیلو ٢ماه و نیم دیگه یعنی دقیقا دی ماه به وزن ایده آلم می رسم.

اما چندتا نکته:این فقط محاسبه کم کردن مقدار کالری ها بدون احتساب ورزش کردنه شما می تونید روزانه ورزش کنید و در عوض کالری بیشتری دریافت کنید

این محاسبات تقریبی و ساده است که همه بتونید انجام بدید

نویسنده : هلیا ; ساعت ۸:٥٢ ‎ق.ظ ; یکشنبه ٢٦ مهر ،۱۳۸۸
تگ ها:


< head > < head >